Thursday, January 07, 2010

Naurah Musfirah

Hari ini genap anak sulung aku berumur 3 bulan. Ramai jugak kawan pejabat yang asyik bertanya gambar terbaru anak aku tu. Bahkan ada yang tak tahu namanya lagi pun. Ada jugak yang sampai mengigau kencing tilam kemaruk nak tengok gambar baby.

Jadi untuk tidak menghampakan nafsu amarah diaorang, aku membuat kejutan dengan menjemput tuan punya badan sendiri untuk memperkenalkan dirinya. Walaupun pada mulanya si comel ini agak keberatan untuk disiarkan gambarnya kerana takut popular, namun setelah diumpan dengan susu Ammum penuh sebotol, akhirnya beliau terpaksa akur hehe.

Jadi mari sama-sama kita terjah...



Harap segala persoalan misteri pembaca semua telah terjawab. Bak kata Zainal Arifin Ismail, usah biarkan hidup anda diselubungi misteri. Edisi terjah ini akan bersambung lagi di lain masa, Insya Allah.

6 komen:

atle ♥ waT¡e said...

Wah...dah besar dh naurah bucuk! Comel..bagus la ade lesung pipit..leh geng ngan aminsmart!

Abang said...

Eh mana ada bucuk... wangi la... x mau panggil bucuk-bucuk ni...

babysyahirah said...

ok..kite panggil..naurah "wangi²"..huhu..

Basuh Baju said...

abang insaf dah tak terer ke? hehe btw, comel la. best btl ada anak kecik.. :)

ps: rajin2 dtg blog sy. hehehe

Abang said...

Dah ada baby ni jadi insaf rasanya... nampaknya hangat blog ko BB hehe..

Liebe Dich said...

ehermm..
lesung pipit 2 ikot makteh dye..
huhui

Abang Insaf © 2009. Original by Yanku. Modified by Abang