Wednesday, July 01, 2009

Besday aku...




Blog aku diupdate jarang,
Sentiasa sibuk tak ada masa,
Siapalah aku di hati orang,
Berharta tiada wajah pun biasa.

Makin hari makin bergaya,
Walau umur semakin tua,
Sahabat bloggerlah peneman setia,
Walau kita tak pernah bersua.

1 Julai tarikh Masihi,
28 Syaaban tarikh Islam,
Hari Rabu aku dilahiri,
Di waktu pagi bukannya malam.

Hari ini besday aku, 
Korang semua jangan tak tahu,
Tolong la kasi hadiah satu,
Buat kenangan untuk daku.

Jangan ingat aku tak malu,
Minta hadiah direct begitu,
Sekadar bergurau di harilahirku,
Tapi kalo betul2 kasi, yahhoooooo...



Tidak ada kebaikan bagi pembicaraan kecuali dengan amalan.
Tidak ada kebaikan bagi harta kecuali dengan kedermawanan.
Tidak ada kebaikan bagi sahabat kecuali dengan kesetiaan.
Tidak ada kebaikan bagi sedekah kecuali niat yang ikhlas.
Tidak ada kebaikan bagi kehidupan kecuali kesihatan dan keamanan.... (Al-Ahnaf bin Qais)



8 komen:

setiasahabat said...

selamat ulang tahun buat abang...
semoga di murahkan rezeki dan di panjangkan umur....
....
amin...

ulang tahun yang kerberapa nie yae...

Abang Terrer said...

Hehe kira sendiri ek...

Xpuasati said...

Happy birthday... Sorry ar frenz.. gua lupa lak,,

Kapal Navy namanya Hang Tuah,
Kapal je canggih tapi tiada sauh,
Niat di hati nak bagi hadiah,
tapi apakan daya jarak kita jauh,

postpone tahun depan je la key,,

hai said...

Kesiannya!takkan tak de sapa nak celebrate kot...

Happy Bufday!Semoga panjang umur dan di murahkan rezeki....

Abang Terrer said...

Terima kasih pada semua yg wish.. i lap u all...

Basuh Baju said...

aku baru nak wish..tp dah kau kata I lap u terus aku batalkan niat aku..haha

ps: umur brpe skrg?

Abang Terrer said...

Err.. umur? Rahsia (gaya artis Malaysia)...

Liebe Dich said...

ehermm,,smlm gua clbrte skali..
nk taw umo abg terrer..
roger2 la gua..haha..(abg terrer,pizza hut satu,,kalo x rhsia bukak arrr...hahahahahah....

Abang Insaf © 2009. Original by Yanku. Modified by Abang