Monday, June 29, 2009

Aku kena tag..


Tadi masa check blog, aku perasan ada mesej kat shoutmix aku, daripada setiasahabat. Katanya aku dah kena tag, dan aku kena jawab. Huh? Apa tu?

Aku sebenarnya tak pernah ditag dan tak tahu pun apa benda tag ni. Cuma aku tau bila kita ditag, kita kena buat apa yang disuruh (walaupun tak wajib). Selalunya ada beberapa soalan yang kita kena jawab.

Kalo malu bertanya sesat jalan. Jadi aku tanya la Wati, apa mende tag ni? Bila dah diexplain, baru aku faham sikit. Jadi sekarang aku jawab yek, setiasahabat.

1) Copy gambar amal islam di atas..

- Ya, aku dah copy dan pamer dalam post ni..


2) Pilih 10 orang sahabat anda dan wajibkan mereka melakukan perkara yang sama....

- Banyak sgt la 10 org... kalo tengok link kawan aku pun cuma ada 2 orang je.. Apapun aku tag je dulu, entah diaorang akan jawab ke tidak huhu...



Oklah setiasahabat, aku dah jawab. Harap berpuas hati ye...



5 komen:

Basuh Baju said...

mujur gua tak ditag..haha

Xpuasati said...

ok.. sekarang gua dah kene tag.. nak buat apa pasni? kene bubuh gambar tu dalam blog ker? gua masih confius???

Abang said...

Tiba2 je aku teringat nak tag Basuhbaju...

Abang said...

Xpuasati:
Ko buat mcm aku buat.. just link gambar tu dlm blog ko, dan cari lagi mangsa 10 org... tu je...

alizankamar said...

dah puas....dah....
ha...ha....
terima kaseh....
have an nice day...

Abang Insaf © 2009. Original by Yanku. Modified by Abang