Friday, May 22, 2009

Bos dah bersalin!


Pagi tadi aku SMS bos, tanya pasal hal keje. Dia tak balas. Then lepas solat Jumaat tadi, baru ada reply. Selain daripada jawab soalan aku,  bos maklumkan satu berita gembira. 

Alhamdulillah, bos selamat melahirkan seorang bayi perempuan jam 10.10 pagi tadi. Ini adalah anak kedua dia. Tahniah aku ucapkan pada bos. 

Dia bersalin di Hospital Pakar swasta, mungkin esok dah boleh balik rumah. Lain-lain maklumat aku tak tahu lagi. Mungkin esok atau lusa aku dan wife baru pergi melawat bos. Apa-apa info terbaru aku akan update semula nanti...


Bos aku, Kak Ina..


Anak pertama bos, Ainur Nabila.. dah darjah 1


p/s : Aku punya bulan Oktober, Insya Allah hehehe...


6 komen:

Xpuasati said...

Tahniah di ucapkan kepada kak ina. Nampaknya gua pun kene usaha lebih ni....

SM Shahrom said...

Pergh..bos ko ke tu...buleh tahan..
tahniah..pade bos ko tu...anak laki ke pompuan?

Anonymous said...

bln 10..hurmm,,
x sempat la org nk jmpe
'syafiqa' abg 2,,haha

Abang said...

Usaha jgn x usaha...

Xpuasati said...

Bila lu cite pasal bos lu.. teringat gua kat kedai makan silaturahim kat jalan ke teluk batin tu.. tempat favorite gua tu.. bos lu masih buat part time bos kt kedaai tu lagi ker?

Abang said...

Yup... kedai tu masih sesak, macam dulu jgk..

Abang Insaf © 2009. Original by Yanku. Modified by Abang