Sunday, May 03, 2009

Bertemu Atan


Aku ada sorg kawan, namanya Atan (bukn nama sebenar). Dlm internet dia dipanggil Xpuasati. Kami berkawan sjk sekolah menengah lagi. Dulu2 dia antara geng kitaorg yg slalu melepak kat cybercafe smpai polis serbu hahaha... Kalo main2 game, layan anime, dia adalah salah sorg yg wajib ada. Yg bestnye, walaupun dia bukan line IT, tp atas dasar minat, dia usaha sendiri smpai dah jadi agk otai dlm IT ni. Skrg ni dia dah kawin, duduk kat Johor. Last aku jmp dia pun masa kenduri kawin dulu, tp x sempat borak lama. So Jumaat lepas dia contact aku ckp nak turun sini, nak bawak laptop dia. Fuhh, dia baru beli laptop rupanya. Cayalah. So ptg tadi dia dtg bw laptop. Aku jamu dia mkn laksa mee, dan air red guara. Abis mkn, aku mula pekerjakan laptop dia. Aku buat backup Vista, then nak install XP, rupanya driver XP x ada, nak donload malas, jadi lain kali je ler. Then kami tukar2 software. Pastu dia nak wat blog. Jadi aku tlg dia daftarkan blog. Katanya nak turut psycho geng2 lama kami berblog, spy x loss contact. Betul jgk tu, lain kali nak LAN Party, senang skit hihihi...







2 komen:

Xpuasati said...

hehehe, betapa berbangga beta hari ini kerana muka telah tersiar di blog abang terer ini, tak kisah la walaupun nampak pipi je.. walaubagaimanapun, kebanggaan beta ini sirasai ramai..

Abang said...

Hehe kat sini mmg nmpk pipi aje.. tp kat blog hang dah tunjuk penuh, macho lagi hihi...

Abang Insaf © 2009. Original by Yanku. Modified by Abang